Skip to content

Mesir : Bangsa dalam penantian

8 May 2008

A nation in waiting

4 Mei baru-baru ini Tuan Presiden Hosni Mubarak meraikan ulangtahun kelahirannya yang ke 80 dan tidak kurang 27 tahun sebagai Tuan Presiden kepada rakyat Mesir. Akan tetapi, sejak awal lagi, marhain kebanyakan masih merasakan mereka sebagai sebuah bangsa negara yang sedang dalam penantian. Menanti sesuatu yang tidak pasti. Yang entah bila saatnya akan tiba. Hanya menanti? Hanya jiwa yang besar akan memberikan anda jawapannya..

A Nation in Waiting. By AljazeeraEnglish

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Advertisements
4 Comments leave one →
  1. Mohamad Azrul Azly permalink
    9 July 2008 9:36 pm

    Salam.. just nak perbetulkan salah faham.. link kat blog anta nama ana tu bukan blog ana.. blog sahabat ana Abdul Hakim Hamsari..

  2. 30 July 2008 5:22 am

    Bro… Nih ‘Umayr. Tukar ler ana punya link tu. Dah lama dah pun.

  3. 6 August 2008 1:39 pm

    yup..
    tp sy duk tunggu bila lah abe man ni nak berumah tangga.. kalu x nak cr jer rumah 1 tingkat..

  4. 27 August 2008 8:37 pm

    Cerpen baru saya bertajuk MATAHARI telah keluar…jemput singgah ke blog, baca dan komen…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: